FAQ Onderwerpen

 Hoe kan ik retrourneren

Bent u toch niet helemaal tevreden over een product dat u heeft besteld uit onze webwinkel of wilt u deze ruilen voor een ander product? Geen enkel probleem.

U kunt een aangekocht product uit onze webwinkel binnen de 14 dagen bedenktermijn ruilen of retourneren mits onbeschadigd en in oorspronkelijke staat voor zover redelijkerwijs mogelijk. U mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Anders gezegd: u stuurt het product terug in dezelfde staat waarin u het ontvangen hebt. Vanzelfsprekend vallen producten met zichtbare gebruikssporen niet onder het 14-dagen retourrecht. De termijn van 14 dagen gaat in op de dag nadat u het product ontvangen heeft.

Het omruilen van producten uit uw bestelling is gratis. Indien u hiervoor kiest dan betaalt u zelf alleen de verzendkosten voor het terugsturen van het product.

Stappenplan ruilen en retourneren

- Meld binnen 14 dagen na aankoop bij onze klantenservice dat u een product retour wilt sturen.

- Voor een snelle afhandeling is het belangrijk dat u een ruil- en retourformulier meestuurt.

- Voeg de producten samen met het ingevulde formulier in het pakket.

- Plak bijgevoegd retour etiket op het pakket.

Ons ruil- en retourformulier kunt u hier downloaden.

- Goederen die retour worden gestuurd dienen onbeschadigd en compleet aangeleverd te worden. U dient de producten in de originele verpakking terug te sturen en geen stickers en/of ducktape te plakken op de originele productverpakking zelf.


De volgende artikelen zijn uitgesloten voor retourneren:

- Producten die door PUUR Design & Interieur tot stand zijn gekomen in overeenstemming met specifieke specificaties van u als klant zijnde en producten die buitenom het assortiment worden besteld.

- Producten die voor u op commissie geproduceerd zijn, zoals bijvoorbeeld maatwerk en producten die door middel van uw specifieke wensen zijn samengesteld.

- Producten die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.


Eenmaal opgestuurd? Binnen de onderstaande termijnen zorgen wij voor de verwerking van uw retourzending:

- Bij het ruilen voor een ander product ontvangt u het product zo snel mogelijk nadat wij de complete retourzending hebben ontvangen.

- Bij het retourneren van uw bestelling storten wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping, terug op het door u opgegeven rekeningnummer.

- Bij een defect product zorgen wij spoedig voor vervanging.

Heeft u verder nog vragen? Onze klantenservice helpt u graag verder. Neem contact op met onze klantenservice per mail op klantenservice@puurdesign.nu of telefonisch op +31 (0)40 750 84 07

 

Moment...